فكرة المشروع للمبتدئين في المجال

|--|فكرة الفريق للمبتدئين في المجال|--|



الفريق عبارة عن عرض يضم أجدد و أضمن اللمواقع الربحية في هذا المجال.

طاب و ايه النظام ؟

نظام الفريق انك هتشرتك تحتي في المواقع اللي على اليمين دي و نعمل علي ان يكون تحتي إن شاء الله أكبر قدر من الريفيرالز عشان نوصل للحد الادني للدفع سريعا إن شاء الله .


طاب ليه ؟
لأن دلوقتي المواقع الربحية بنسبة 99% منها بينصب و المشكلة كمان أنك لما بتكون شغال لوحدك مش بتلحق توصل للحد الادني لأنك عقبال ما بتوصل بيكون الموقع دا غالبا قفل أو مبقتش تدفع .
انت ممكن تسأل عن انك تستفيد أيه لما تشترك تحتي !!!


أقولك لما يكون تحتي ريفيرالز كتير نقدر إن شاء الله نسحب من الموقع بسرعة أكبر قدر نقدر عليه قبل ما المواقع تنصب إن شاء الله و في الحالة دي يبقي احنا استفدنا من الموقع قبل ما تتحول سكام ( تنصب يعني ) و تقدر انت تاخد نسبة ارباحك مني بسبب ضغطاتك ( النسبة ممكن توصل ل 110 % ) ده غير رصيدك اللي في الشركة, ده انا مليش دعوة بيه و ده هو بقية ال 210 % مثلا .


طاب تمام أنت دلوقتي بقي مطلوب منك أيه بالظبط عشان تدخل معانا في الفريق ؟
هتلاقي إن شاء الله في اخر الموضوع مواقع كتير هتسجل في كل اللي تقدر عليه ( علي شرط انك مش تكون مسجل فيها قبل كدة عشان متضرنيش ولا تضر نفسك ولا تضر الاعضاء كلها اللي معانا ) .


بعد ما تسجل في المواقع تقولي انت سجلت في ايه بالظبط + انك تعطيني حساب الالرت باي بتاعك اللي انت عايز ارباحك مني عليه او تكتب عنوانك علاشان ابعتلك ارباحك بحوالة بريدية .


بعد ما تسجل مهم أوي أوي أنك تكون نشيط في الضغط علي الشركات عشان زي مانت شايف العرض بنسب متفاوتة بتبدأ من 80 % الي 110 % + العقوبات علي عدم النشاط !!!


لو لا قدر الله في ظروف طارئة عندك بتخليك مش تضغط تدخل هنا في الموضوع تقولي الكلام ده عشان نبقي عارفين مين اللي مقصر و مين اللي مش مقصر .
أول ما شركة جديدة هتنزل عشان نبقي أول ناس نتحقق من مصداقية الفريق .


***** حاجة مهمة أوي كمان يا ريت تتابع صفحةأخبار الموقع يوميا لأن هيكون إن شاء الله في تجديدات و أخبار جديدة كل شوية سواء نكمل في موقع أيه أو لو في مواقع ربحية جديدة نزلت إن شاء الله كلنا هنسجل فيها ****
ملحوظة:
المواقع اللي بنحطها هنا موثوق منها لابعد درجة

ده الملخص يعني



ليست هناك تعليقات:

ابحث عن وظيفتك هنا

نتئاج البحث عن الوظائف بناءا على طلبك